Naar Pokhara

6 oktober 2018 - Pokhara, Nepal

Vandaag werden we opgehaald door de chauffeur die ons naar het vliegveld zou brengen voor onze binnenlandse vlucht naar Pokhara. Het is een kleine hal die propvol stond met mensen, onze vlucht werd steeds geannuleerd. De bedoeling was 10.00 uur maar het werd kwart over 11. Na een korte vlucht van 45 minuten landde we in Pokhara. Er zou daar een Taxi wachten op ons vanuit het Hotel, maar we konden deze niet ontdekken, Rian liep wat rond terwijl ik bij de bagage bleef. Er waren verschillende mensen met briefjes waarop de namen stonden van degene die ze kwamen opnalen. Maar die van ons zat nergens bij, Rian probeerde Narenda te pakken te krijgen. Na een tijdje lukt dit en hij zou erachteraan gaan dat we opgehaald zouden worden. Mer een half uurtje kwam de chauffeur die ons naar het Hotel bracht. We waren hier het vorig jaar ook geweest dus het was voor ons al bekend. In Pokhara blijven we drie dagen en hebben we geen georganiseerd programma, we kunnen hier dus zelf onze eigen dag invullen. Heerlijk, even rustig onze eigen gang gaan. Nadat we ons geïnstalleerd hadden zijn we het dorp in gegaan naar het Fewa meer, het was heerlijk om daar weer terug te zijn. Langs het water geflaneerd, de winkeltjes bekeken en in een restaurantje rustig gezeten. We genoten allebei weer . In de middag werd het al bewolkt en begon het wat te regenen. In het begin van de avond kwam er een stortbui naar beneden met donder slagen , al snel liep er een "rivier" van water door de straten

1. Marja V:
    9 oktober 2018
    Je schrijft prachtig..Ik geniet ervan.
  2. Mieke:
    9 oktober 2018
    OH Lennie, wat een schitterende reis en wat is het fijn om te lezen hoe je alle mooie ervaringen diep laat binnenkomen!!
  3. Annemarie:
    9 oktober 2018
    Het moet even stil zijn om je heen om de impact van jullie prachtige reis binnen te laten komen,herkenbaar dat je best zelf terug in de tijd zou willen omdat het soms zo vertrouwd voelt. 🌺🌺🌺🌺