Eenmalig?

21 september 2018 - Nieuwveen, Nederland

Eenmalig ?

2 Oktober 2017 kwam ik aan in Nepal voor een onvergetelijke reis, die in mijn beleving eenmalig zou zijn , dus ik genoot volop, Tot mijn eigen verbazing, nu een jaar later, ben ik mij aan het voorbereiden om opnieuw naar Nepal te vertrekken met als hoogtepunt een bezoek aan Tibet. Een droom die in mijn reis van vorig jaar steeds meer naar voren kwam, maar Nepal ......... zou eenmalig zijn ! Tijdens het verblijf in het Tibetaanse klooster daar kwam steeds vaker het gevoel dat ik nog naar Tibet zou gaan, met daarbij direct in mijn hoofd de gedachten dat .........deze reis eenmalig zou zijn , dus negeer het gevoel. Vorig jaar was ik bij een groep mensen aangesloten waar ik Rian ontmoette, een Zielemaatje. Het afgelopen jaar werd onze band steeds hechter en het gevoel steeds meer bespreekbaar en wat bleek, de gedachten gang : “ eenmalig” schoof naar de achtergrond en het “ gevoel” kon niet meer genegeerd worden en werd werkelijkheid. Zondag 23 september 2018 zullen Rian en ik samen vertrekken voor een reis verdeeld over Nepal en Tibet. De laatste dingen nog regelen en afsluiten en dan vliegen we naar een andere wereld , met als letterlijk hoogtepunt het Dak van de gehele wereld.

1. Sandra Hagoort:
    21 september 2018
    Wauw, bijna zover Lennie! Ik wens je een hele goede reis, heel veel plezier en dat je veel rust, liefde en vrede mag ervaren in dat vast prachtige Tibet! Geniet ervan!
  2. Anic:
    21 september 2018
    Super, geniet van je reis samen met Rian🍀🌻✈️🦅
  3. Annemarie:
    21 september 2018
    Wat een mooie introductie om zo de reis van je leven te gaan maken samen met een zielsverwant.
    Het wordt intens genieten,beleven en voelen,volg je hart want dat is goed en je bent een pracht mens.
  4. Miranda:
    21 september 2018
    Een hele mooie & inspirerende reis samen met je soulmate.
    Dat je de rust, vrede & liefde voor jezelf mag gaan vinden.
  5. Elly:
    21 september 2018
    Ik verheug me nu al op jouw reisverslagen. Zo kan ik met je meeleven.
    Fijn dat je met Rianne gaat, je Zielsverwant.
  6. Karianne:
    21 september 2018
    Alles geven, Len! Mag het een hele mooie tijd worden.... Namaste, Karianne (ik heb ook rianne in mijn naam....ik maak maar een grapje...(!!!)) ik ga jullie volgen samen met M, J en G, en alle andere fans van jouw mooie licht wat je in je draagt...omhelzing van mij, K
  7. Christel:
    21 september 2018
    Lieve Lennie, ik was één van de gelukkigen die de eerste reis naar Nepal met jou mocht delen. Ik ben blij voor jou dat je gevoel nu ook werkelijkheid wordt. Hoe sterk is een gedachtengang! Where your focus goes, youre energy flows! Ik wens jou een onvergetelijk vervolg en reis in gedachten met je mee. Ik stuur je Liefde en Licht en geef je nog een dikke knuffel 😘. Namaste 🙏
  8. Christel:
    Xxxxx
  9. Christel:
    Xxxxx
  10. Anja de Hoon:
    22 september 2018
    Lieve Lennie ik wens jou een super mooie reis toe. Dat hij jou veel moois mag brengen xxx
  11. Anneke Idema:
    22 september 2018
    Een heel goede reis gewenst en dan genieten van de reis van je leven!! Het zal ook een innerlijke reis worden Lennie, fantastisch voor jou. Veel lieve groeten en dank dat ik mee mag genieten via je blog.
  12. Peter en Bernadette:
    23 september 2018