Rupa guesthouse

9 oktober 2018 - Begnas Lake, Nepal

Om 9.00 uur werden we vandaag opgehaald om naar Rupa Guesthouse gebracht te worden. Dit ligt bij de Begnas Lake, ongeveer een uurtje rijden vanaf Pokhara. Vorig jaar zijn wij hier enkele dagen geweest en Rian wilde hier graag naar terug. We zullen hier 5 dagen verblijven en hebben geen vast programma. We kunnen dit zelf met de eigenaars afspreken. Het is een heerlijke plek boven op de berg met een uitzicht over de Mount Everest. Hier kan je goed vertoeven en je rust vinden. Heerlijk. Ik heb dezelfde kamer als vorig jaar en Rian ernaast. We hebben steeds erg goed weer gehad en ook nu schijnt de zon en is het rond de 24 graden. In Tibet ben ik verkouden geworden en dat is nog niet over. Ik merk dat ik daar behoorlijk moe van word dus even rustig aan is wel prettig. Vandaag hebben we verder niet zoveel gedaan. Boek gelezen op de veranda voor de deur en vanmiddag zelfs nog even geslapen. Het lijkt wel een vakantie!

1. Annemarie:
    9 oktober 2018
    Vakantie vieren is een vermoeiende bezigheid,maar wel erg aangenaam 😊😊
  2. Elly:
    9 oktober 2018
    Hi Lennie. Ik heb vandaag geprobeerd een mailtje naar jou te sturen maar dat is niet gelukt. Dan nu maar zo. Je verhalen zijn geweldig. Ik hoop dat je gauw van je verkoudheid af zult zijn. Liefs. Elly.